Kuopio Rugby Club Ladies etsii uusia pelaajia

Laji on rugby,rugby sevens,rugby union, joukkueen kotipaikka on Kuopio ja pelattava sarja Naisten 15-rugbyn 1-divari. Joukkueeseen kuuluu 18 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Kuusi periaatetta joihon joukkue turvaa:

PÄTEVYYS
Omistautuminen ja valmistautuminen johtaa menestykseen kentällä. Rugbyn pelaajat tehdään ennen kautta, kaudella vain hiotaan jo hallittuja taitoja.

KURINALAISUUS
Jotta voi hallita hommansa, pitää hallita itsensä.

SITKEYS
Jokainen hoitaa oman hommansa oikein, vaikka se tarkoittaisi työläämpää tapaa. Kun motivaatio loppuu, hoítaa sitkeys homman kotiin.

VASTUULLISUUS
Jokaisen on otettava vastuu omasta ja joukkueen tekemisestä.

LUOTTAMUS
Luotto itseen ja toisiin. Kun jokainen on vastuussa itsestään, syntyy keskinäinen luottamus.

YHTEISTYÖ
Käytetään jokaisen vahvuuksia, jotta saavutetaan yhteinen tavoite. Menestys on kiinni jokaisesta joukkueen osasta.

Jos yllämainitut ominaisuudet kuulostavat hyvältä, tervetuloa joukkueeseen!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin kuukausi sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Kuopio Rugby Club Ladies: kokoonpano